Snart nytt ställe!

Hej! Just nu sitter jag här och pluggar, har värsta stora provet i morgon, HAHA! Hoppas det kommer gå bra.

Senare, eller typ snart så ska vi åka till min häst, packa färdigt det sista sen flytta han till nya stallet. Tar med kameran så det kanske blir lite kort på nya stallet. Vill ni ha det?
Sen ska vi inviga paddocken för oss där.. dem har bara en paddock, jag som är lite bortskämd men en manege (eehHHH STAVNING) också... ? ;) Men aja en paddock är ju bättre än inget.
I det nya stallet finns det sju boxar, en paddock och massa hagar. Riktigt mysigt ställe tycker jag. Så hoppas att vi kommer att trivas där. Sen på Lördag ska jag ju rida till Irma också. Roligt!
Har inte så mycket att skriva så ni får checka en "gammal" bild så länge tills nya kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0