Hoppträning 95 cm!

Hejhej! I dag red jag med Erika. Först red vi ut lite och hennes mamma var med, vi red till dagiset där min mamma jobbbar och så lite galopp blev det, HÄRLIGT! Sen till paddocken så hoppade vi.

Hoppningen:
Började på ett rätt så lågt kryss på kanske 50 elr 60? Sen körde vi igång och höjde och höjde... sen till slut blev det en oxer på 95 cm, rikigt kul var det! Han tycker det är så kul och det gör jag med, och rikigt fin var han i dag, så härlig hopptecknik. I början känndes den lite krånglig men nu flyter det bara på! :) Pigg var han också. Så här såg slut "banan" ut :) (JAG MÅLAR SÅÅÅ FINT)
Här får ni lite bilder när vi hoppar:
Så hoppas ni gillar bilderna för det gör jag!
KRAMAR //

Kommentarer
Postat av: matilda roos !! <3

jag gillar bilderna dom är jätte fina !! hur vågar ni hoppa 95 !! eller asså jag förstår ju hur ni vågar men jag hoppar bara 70 haha känner mig dålig hahah !!! <3 fast det va på en b ponny sen har jag inte haft nån mer gång det senaste ! <3

2011-05-28 @ 07:56:28
Postat av: Anonym

Ska man inte ha toffs när man hoppar?

2011-05-28 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0