Förlåt mig ;)

Hejhej! Ursäkta om jag säger så, men visst vet vi alla att det typ är sommar och så finns det annat att göra än att blogga, eller hur? ;) Men ska försöka blogga nu som vanligt.

Har ridigt Spirit hela helgen, fantastiska pass. Blev hoppning igen i lördags och igår så var Felicia, Irma och Amanda med när jag red.
I dag så var det ridskolan igen.. var så längesedan jag var där HAHA, men red Mistral och innan jag har gått där har jag inte vetat hur man jobbar i form osv men nu, haha där ser ni, detta har jag lärt mig på egen häst, helt själv nästan.. han var helt underbar Mistral, så fantastisk fin när man jobbar med han. Det känndes RIKTIGT bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0