Dressyrponny *HOST*

Hej, kom precis hem från stallet nu och jag har ridigt min fantstiska ponni hon va jätte duktig idag så fort jag hade tagit tyglarna så bar hon sig själv och hängde inte ett dugg i handen jag tränade på att fatta galopp från skrit eftersom hon gärna vill springa in i galoppen och sen i trav och hon skötte sig galant, så man börgar ju undra om det kan bli en liten dressyr ponny av detta, haha nä skulle inte tro det hehe men näst nästa helg tror jag att ja att jag ska ta med Duva till ridskolan för det är avslutning och då ska vi rida ett dressyr program så vi får se om det blir så.






Tävlingen på valsäng då vi kom fyra.








    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0