uppehåll

Hej på er ! Det har varit riktigt dålig bloggning från mig men det har varit så mycket grejor nu så jag ska nog ta en liten pause från bloggandet nu.

 Jag har varit och tävlat med Duva det var på Tjörns ridklubb jag hoppade 75 cm och 80. Första klassen (75 cm ) så var både jag och Duva lite loja och jag drev inte på så bra mellan hinderna men en jag tog riktigt skarpa svängar och det var nog det vi vann på så vi kom på tredje plats jag är jätte nöjd. På 80 cm så red jag på och tog så skarpa svängar som jag kunde och vi blev fefria där med och kom på tredja plats igen jag är så glad.
Jag ska tävla LB nästa gång troligt vis.

Blider :








HAHA! Fail bild xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0